4 oktober 2014

World Cardmaking Day!

-Kaart 1-
Hee hallo en goedemorgen, tis World Cardmaking Day! Natuurlijk daarom ook van mij een blogpost vandaag. Deze twee kaarten werden gemaakt tijdens de workshop van afgelopen donderdag

-Kaart 2-
Kaartjes zijn qua model hetzelfde als de kaarten die ik al eerder maakte met de Circle Card Thinlits, alleen nu heb ik de Snowflake Card Thinlits gebruikt in combinatie met het Trim The Tree DSP Paper Stack

-Kaart 2 open-
En kaartje twee met de wrap eraf en dus open. De Card Thinlits zijn erg dankbare vormen om te gebruiken omdat je meteen een onwijs leuk model basis kaart hebt welke je alleen nog hoeft op te leuke met wat kerstpapier en de vormpjes die bij de thinlits geleverd worden. De stempels die er perfect bij passen komen van de Letterpress Winter stempelset

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, ik ben op locatie in Delft. Samen met Carmen, Diana en Janneke geef ik de gehele dag workshops aan een hele gezellige grote groep dames om World Cardmaking Day te vieren..Yaaaay!

Inge

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat gaaf is deze!!
    Ellen en ik vertrekken zo, ik heb er zin in!
    Tot zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er wel heel mooi uit hoor. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.